Cooooobaan sebelum balek Kelantan ! =_=" + Oh, kampungku ! =')

Tuesday, February 1, 2011

Assalamualaikum..


Hye, apa khabar semua ? Sihat ? (Bajet dan perasan ramai yang baca blog nih =P). Hurm, alhamdulillah saya dah sampai pun kampung tercinta setelah melalui beberapa coooobaan hihi, sekarang sedang berada dalam suasana kampung yang tenang, damai, permai, aman, dan bahagia nak dibandingkan dengan umt yang penoh dengan suasana kestressan (@_@). Hehe, tenang oH ! (Sila jeles pada yang tak dapat balik kampung) =))

Sebelum balik sini, baaaaaanyak sangat peristiwa berlaku. Pergi lab, amek result tapi mengecewakan hati dan perasaanku betollah resultnya, tapi still amek jugak heee. Takpe2 dah cuba yang terbaik (ceyh, yang terbaik ke ?). Yang penting kalo ada masa lagi boley sambung buat lagi, insyaAllah. Kalo semangat datang kehkeh boley plak macam tu kan . . Ho-yeah ! Ganbatte !


Pastu lepas lab semalam, balek bilik, masok bilik jap teringat something ! Hadoi, duet lupa nak amek la plak tadi. Pastu cepat2 keluar balek, sampaikan terlupa lah nak bawak sekali kunci, pintu dah tutup dah. Kunci motor pon tertinggal sekali dalam tuh. Apa yang aku pk time tu taktau ah huhu. Hadoi, cooobaan betollah.


Pastu pergilah pejabat asrama, kena la bayar saman akibat kecuaian diri sendiri tuh, tapi nasib baek samannya mampu untuk dibayar, singgit je hehe. Selamat duet aku !. Tengok tengok,ada masalah lain plak kat sana, kunci spare takde, hadoi coooobaan lagiii . .  Macam mana lah boleh jadi macam nih. Otak nih ligat ah berpusing terpk2 macam mana ni, tak terbalik la kampung nampaknya. Laptop ada dalam tu, barang barang yang nak bawak balek ? Oh, hadoi cooobaan..
 

Tapi, alhamdulillah, dalam cooobaan tuh, orang asrama still la berusaha cungkil pintu bilik. Nasib bek boley je bukak. Kalo tak aku taktau la macam mana, tak terbalik la klatey nampaknya. Alhamdulillah, syukurnya =')


Pastu masalah lagi, member plak ada masalah tak dapat nak hantar saya p stesen KT. Oh, coooobaan huhu. Apa-apa pon akhirnya dapat jugak sampai kat sana. Need to give a big thanks to En Zarol and En Arif la for their kind sending me there. Kalo tak, aku rasa maybe tak balek lagi kot kampung. Menyemak kat UMT lagi. Deep down, domo arigatOu gozaimasu ! Huhu =')


So, that is, right now i'm already at home hehe. Holiday is coming to me, (eleh macam la holiday sangatkan). Kerja banyak bertimbun nih, thesis kena tulis. Tapi saya takot je tak terbuat semua tu. Hadoi, cooobaan . . (Errr, yang ni pon boley dikira cobaan ke ?). Kau ni jah semua nak bedal coooobaan. Tapi itulah, life is full of challenges orang potih cakap. 


p dot s:
:: Moral of the entry : Jangan jadi cuai macam saya. Pada sape2 tak dapat balik bawak sabar banyak banyak ye. Ada hikmat tuh semua ='( (Ceyh, ye ye je bagi semangat kat orang mentang2 la aku dah ada kat kampung sekarang). Thanks for reading =')

4 comments:

ijan naruto said...

haha.. mcm aku jah.. hr tu, kalo ko tnya mimi, mcm2 jdi sblm blik.. fyp aku, ikan mati... adoi... lps tu tunggu bas, kna tinggal baS.. duduk je la kat situ dari kul 8 smpai kul 12... dugaan..hahahaha

caliph shuriken said...

hepi olidei sakura hime ^^

Fizah Ibrahim said...

@ijan naruto
eyh?haha kena tgl bus? lagi terok tuh =D

Fizah Ibrahim said...

@caliph shuriken
Thanks caliph ! =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...