Semoga niat berblogging diperbetulkan.

Thursday, August 25, 2011

Assalamualaikum...



Hai semua, sihat ? Saya macam tak bape sihat la, dah jam 1 lebey tapi tak mengantok. Banyak hal pk... Hal negara, hal dunia hehe. Eleh hal negara dunia la sangat kan, hal diri sendiri pon entah ke mana huu. Tadi bw, laaagi rasa tak sihat takot semacam. Pastu malu dengan diri sendiri. Kenapa ? Sebab..sebab..sebab...pasal entry saya dulu tuu. Pasal Nuffnang, adehh huhu..='(



Tadi bw, pastu baca entry neh. Saya malu la, malu, malu, malu. Cukup 3 kali. Malu dengan diri saya sendiri, malu jugak pada rakan2 blogger. Saya rasa entry tuh macam terkena tepat2, straight je kat batang idung saya sendiri haa, kalo orang memanah tu memang tepat2 la kena kat bulat yang tengah2 tuh huhu. Bila baca entry tuh, teros terpk, "Eh, da macam diri aku je ni". Yes, saya mengaku, dulu 1st start blogging bukanlah sebab nak kejar traffic and dapat banyak earning through blogging. Tapi untuk suka suka. But then, ye la bila nuffnang muncul, kena jugak take advantage. Pasang mendalah tu untuk suka2 jugak and tak sangka la account plus earning saya bertambah. Thanks !



Tapi, betollah kata orang kan. Duet neh boleh buat kita lupa. Bila dah tengok benda2 camtu bertambah, mesti lah jadi terlebih suka, kan? Then, niat kita secara tak langsung akan berubah. Dan yes, niat saya dalam berblogging kadang2 betol, kadang2 salah huhu. Dan tipulah kalo saya cakap saya tak suka account saya bertambah, memang tipu. Tapi tak salah la kot amek perkara tu jadikan sebagai semangat untuk kita teros berblogging. Dan saya harap blog saya nih bermanfaat untuk dikongsi ilmunya dengan blogger2 len even ilmu di sini hanyalah ibarat sebuih je di lautan seluas saujana memandang tu. InsyaAllah saya akan isi blog nih dengan entry2 yang bermanfaat sebaik mungkin =). Saya tak pandai nak menyampaikan secara lisan, dan blog ni la diambil sebagai inisiatif untuk saya bertugas sebagai daie di muka bumiNya nih even saya takdela pandai sangat pon dalam berblogging tapi takpelah, slow slow, ceyt merepek da aku pagi2 buta nih huu..



Harapnya berblogging nih takkan pernah membuatkan saya lupa diri pastu riak huhu. Takotnya dengan riak, sikit niat berubah cepat tu jugakla riak tu akan datang menyambar macam kilat. Harap2 dijauhkanlah =_=". Terima kasih banyak2 pada blog Pena Maya sebab dah menyedarkan saya secara tak langsung =').



Kejam ke kalo delete friend list ? Maaf huhu. Delete friend list social web tak bermakna ukhwah sesama manusia diputuskan. Tapi ada sebab laen yang tak dapat dijelaskan melalui perkataan. Kata sesetengah orang, undefined statement is always the truth ! Kan ? Jadi saya mohon maaf, berbanyak banyak banyak maaf. Harapnya tidak terasa... Dan harapnya berbahagia.... 


Sebelom tdo jom muhasabah diri ! =') Dan saya mau tdo lah sebelom saya merepek tak tentu hala lagi. Thanks for reading !



P dot s :
:: Tinggal bape ari je lagi kita pose kan. Cepat je masa... Korang dah banyak buat biskut raya ?

5 comments:

Hanis MY said...

sow nice entry ni...takpe kita kan belajar melalui kesilapan utk memperbaiki diri kita ni, sedih ramadhan dah nak tinggalkan kita huhu

caliph shuriken said...

kt niat tu btul laa, kdg2 tergelincir jgak.. sy suka bW sbb bole baca mcm2 en3 utk tambah ilmu.. klau nk baca buku mcm biasa tu sy mudah bosan, huh..
klau excited sbb dpt income tu, siyes klau dpt pun cukup2 sy byr bil broadband.. so xde apa nk bangga pun, hrp2 bole trus bW mcm biasa ^^

x prasan plak fren list tu.. knapa delete ek?! x brapa paham ar...

Fizah Ibrahim said...

@Hanis MY
Aah, akak jap je kan, daa nak masok syawal pon..

Fizah Ibrahim said...

@caliph shuriken
Sy pon camtu jugak caliph, bw untuk tau2 hal len2 je tu pon time rajin, time on9 hee..

Err, tak paham ke ? Tak dpt nak dijelaskan lah hee

anumuchan said...

happy blogging :) selamat hari raya^^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...