:: Kekuatan !

Friday, April 22, 2011

Assalamualaikum !



Right now, i was like :
"Urgggghhhhhhhhhh, cant stand it anymore !"


I need rest . .

I need rest . .

And I need rest . . 


That's it, motifnya saya perlukan rehat


Dan jugak saya perlukan kekuatan !


Rasa stress semacam je nih ! Arrrrr, kat mana ada bukit kat sini ?


So here, let's the pics tell everything !

Stress sampai rasa nak GIGIT je sume yang ada, termasok lappy ! [Okei, hiperbola je sebenarnya]

Stress sampaikan rasa nak botakkan kepala.

Stress sampai rasa nak pecahkan dinding. Tumbuk muka orang pon best jugak, okei behave sikit huhu. Tumbuk muka spongebob je la !
Stress sampai rasa serba tak kena ni haaa, sabor je le !


Pendek kata, ada 2 time yang saya stress. Pagi dan Malam ! Then, bila masanya yang kau tak stress jah? Asyik stress je? Huhu, okei hiperbola je sume tu. Dont get me wrong.. Hehe


The moral of the entry is:
Say NO to STRESS ! But, how ???? Ada Dr. Stress tak kat sini, boley tolong share tips sikit, huaaa..


::All pics by courtesy of Incik Googlerrrr::



"Eleh, stress pon nak cakap kat blog ke?"
Kata korang. Tapi takpe, this is mine and i'm free to speak it out, i mean, to type it on. Ahaaa..



Kekuatan, datang la sini sayang ! Saya sayang awak, jangan jauh jauh dari saya boleh ? Rapat rapat la, jangan renggang renggang, saya sayang awak. Saya tak sanggup awk jauh dari saya... Eeeii, even those words specifically lead to strength, somehow saya rasa still geli geleman, berderau darah ni haa, bulu roma tegak meninggi 9Odegree. geli je, ayat jiwang. Tapi takpe, kalo nak suroh sesuatu benda tu datang like this kekuatan, so kita kena la gunakan ayat2 manis, kan kan kan? Cakap ye, sekarang jugak ! Ehehe. So, kekuatan, AISHITERU yoooo !
*Love mood*



Jaa~
=(

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...