:: Baru tersedar daripada lamunan rupanya...

Monday, April 25, 2011

Assalamualaikum..


Seringkali diingatkan akan kelemahan diri..

Seringkali mencuba untuk memperbaiki diri...

Seringkali mengelak daripada kesilapan diri, maksud aku kesilapan yang sama berulang kali...

Seringkali mencuba untuk menjadi yang lebih baik dari semalam...

Seringkali cuba untuk mengelak daripada perkara sia-sia...

Namun, seringkali itu juga aku gagal, kecundang, hancur, dan mengalah..


Dan saat itu, seringkali juga aku berkata :
"Oh, aku baru tersedar daripada lamunan rupanya !"


Terukkan?

Seringkali, aku terlupa yang dunia realiti tidak seindah dunia fantasi..
Jadi, terlalu bodoh dirasakan diri ini !


Tapi, ALHAMDULILLAH..
Aku panjatkan syukur banyak banyak banyak pada Dia, at least Dia selalu sedarkan aku yang selalu lagha nih ! Harap harap aku masih tersedar... ='(

-sekian-

3 comments:

ijan naruto said...

bakpo ni jah?? story sikit

Usagi said...

kadang2 kita perlu hidup dlm dunia fantasi utk melupakan smua problems kat dunia realiti

ILA HonEyBuNNy said...

betul tu..

kadang2 lambat sikit allah sedarkan kita...

tapi bila kita dah sedar, alhamdulillah kan...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...