:: Pabila laptop memberontak . . . =_="

Saturday, July 2, 2011

Assalamualaikum...


Hai semua ! Ogenki desuka ? Alahaiiii, lamanya tak on blog. Dah berhabuk kot thehehe. Hurm, ada tak sesape jenguk blog saya nih dalam 2 3 hari ? Haaa baek ngaku heee, mesti perasankan takley masok. Maklumla, saya private jap hehe. Entah, tetiba je rasa nak private, emo kot kan. Eh tak jugak kot. Sebab lepas je saya private blog, then off lappy aritu, pastu kan terus je laptop saya nih jadi gelap skrin dia, then tetiba plak kuar bunyik. Ishh, macam seram jugak lah, banyak weh benda2 penting dalam laptop tuh. Gila kalo hilang sume. Dah la ada keje yang saya wat kat dalam tuh, hadoii. Dugaan betollah.... Tapi kan, kan, kan.... Hehe..


Ada jugak hikmatnya !






Sebab...










Ari tu kan, abah saya balek dari KB, then bawak satu bungkusan besarrrr punya !... Tau tak apa ?











"Nah, adiah ke jah !" =']






Wahhhh, dapat lappy baruuuuuu! Yeay ! Alhamdulillah.. Huhu tapi kesian plak ke abah. Takde plak cakap nak g beli, kalo tak konpem2 aku tak kasik g beli huu, aleh2 bawak balek lappy baru huhu, rasa bersalah plak.. =( Tenkiu abah, mekaseh sangat sangat sangat lah. Kesian plak huhu. Okei, jah akan jaga lappy nih baek2 ! Ceewah hehe. Dan laptop lama pon takkan lupa lah. Banyak gila kot jasa pada tuan dia, tapi disebabkan kamu selalu rosak, maka kita terpaksalah berpisah buat seketika ye sayang ? Jangan sedey2, saya masih sayang kamu ! Eh, macam lah lappy aku tu paham aku cakap kat dia. Eh, okei la, dah makin menaip, dah makin merapu nampaknya.. 



Hurm, pada sape2 yang perasan saya private blog beberapa ari nih, tenkiu lah ye sebab alert dan sudi nak singgah ! Ceewah, macam lah ramai masok blog ko jah !!!. Sobs3, saya sedar sape diri saya. Hanyalah seorang blogger picisan ! =_=" *Emo*


Eh, okeilah, jaa~ ^^

2 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...