I heart You. =')

Friday, September 9, 2011

Assalamualaikum..


Hye korang2 yang comey2 dan kacak2, bertambah comey dan kacak bila baca blog neh hehe, apa khabar semua ? Harap2 sihat alhamdulillah ye.. Saya alhamdulillah dan harapnya terus mampu mengucapkan rasa syukur atas semua nikmatNya yang membolehkan saya terus mengerdipkan mata melihat keindahan dunia yang hanya sementara ini. *Ceyt ayat macam apa je haha. 



Alhamdulillah, dah selamat sampai ke Kuala Terengganu. Sebenarnya da bape ari da, hehe. Sdey dalam pada masa yang sama happy, sebab tak sabar nak belajar. Ceewah, tak sabar la sangat. Nak tebus semua kekecewaan dulu, insyaAllah semoga dipermudahkanlah =).


Alhamdulillah, syukur sangat2 sepanjang saya sampai kat sini rasanya banyak perjalanan saya yang dipermudahkan Allah swt. Berjalan lancar semua. Btw, aritu tatau la sebelum datang sini, cari umah sewa, dapat, kejap je dapat. Alhamdulillah, urusan dipermudahkan. Bila sampai Terengganu, stay kejap kat umah sewa tu, then cubalah nasib nak mohon asrama nak duk hostel, ye la kan sebab saya ni macam tak biasa duk umah sewa, dari tahun 1 - tahun 3 menetap dalam ostel je hehe. Cuba nasib la nak mintak hostel pulak. G mohon sana, isi borang semua then orang asrama cakap dah penuh huhu. Sobs sobs sedey bukan kepalang lagi, menanges tang tu jugak, hehe tipu je la yang menanges tu. Sebenarnya saya tak kisah pun dapat ke tak ostel sebab umah sewa tu dah cukup cukup cukup selesa dengan housemates yang baek2 semua, perfect la pendek kata. Environment pon okei. Tapi bila pk kan yang nanti akan ada projek kena buat, mesti kena stay kampus lewat2 so bahaya nak balek sorang2 ke umah sewa tu. Len la kalo tinggal ostel.



Pastu balek la ke ostel dalam keadaan kecewa, sikit2 je kecewa hehe. Tetiba kan, satu petang lepas tu dapat la call daripada orang ostel cakap permohonan saya dah diluluskan ! Ya Allah, serius saya terkedu ! Cepat gila diluluskan ! Banyaknya nikmat kemudahan yang Dia bagi huhu. Alhamdulillah, urusan dipermudahkan lagi ='). Thank you Allah. I heart You ! Pastu sekarang dah ada kat ostel hehe. Tapi kekadang rasa bersalah jugak kat housemates dulu tapi nasib bek dorang okei je, baik hati hehe, thanks a lot to them ! Terhutang budi pada dorang =')



Dan jugak mungkin akan dapat cuti 2 minggu dari Dr. So, nak buat apa kat sini ? Kalo balek kampung best jugak hehe. Alhamdulillah, dipermudahkan lagi !



Dan harapnya urusan saya dalam pelajaran nanti akan terus dipermudahkan Allah swt insyaAllah huuhu, harap2nya tiada masalah. Kalo ada pun harapnya dipermudahkan saya untuk menyelesaikannya dengan baik2 hehe..


P dot s:
:: Selalu baca "Allahummayassir wala tuassir" InsyaAllah segalanya dipermudahkan =)
:: Thanks suda baca =')

2 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...