:: Pasal tutorial.

Friday, September 16, 2011

Assalamualaikum..


Eh korang, sekarang macam2 boley berlaku. Contoh baru2 ni dikejutkan dengan sihir melalui FB. Dasyat oh huhu. Syaitan pon sekarang da maju ek, seiring sekali dengan kemajuan IT ni haa sampaikan medium sosial camtu boley disalahgunakan. So, berwaspada lah dengan gambar2 korang semua ye. Kita taktau kan niat manusia. Kadang2 senang berubah, tak tetap. Malang tidak berbau dan jangan nanti nasi suda jadi bubur baru la nak tersedar hehe. Lama tak berperibahasa =_="

Hurm.. Baru je lepas blogwalking. Dalam 50 blog yang diterjah, (boley caya ke 50? Rajinla sangat kan) 40 daripadanya adalah berkenaan tutorial shawl haha. 40/50 hanya nak anda bayangkan yang bermakna baaaanyak blog2 sekarang yang telah berani, senang hati buat tutorial tak berbayar untuk kita semua dan kemudian diupload ke youtube. Hebakk lah. Bermurah hati semua =')


Tapi tapii style sekarang pelik pelik lah, err ke saya yang ketinggalan nii haha. Tak kisahlah sebab tengok pelbagai gaya ada. Ada yang loose style (nampak cam nak tercabut je tudung tu, ditiup angin habeslah hihi), ada yang ala2 hana tajima (yang ni memang da femes lah, hana tajima pakai comeylah sebab dia memang comey mukanya tapi kalo yang menaip ni pakai, ermm), ada yang ala2 yuna (pon da lama jugak stylenya), pastu ada jugak yang guna sampai 2 3 helai tudung. Ish ish camna tuh. Tengok memang la comey je, tapi kalo aku pakai, wassalam la kot. Tapi tapi (bape banyak tapi daaa) tapi korang tak rimas ke kalo lilit2 pastu campor2 tudung laen2 ? Macam seksa je aku tengok hehe. Takpelah, atas diri masing masing, kan kan.


Cumanya, pada korang la kan yang buat tutorial tu, elok2 la mengajar ye hehe. Meaning that, u've to show the right way to wear it. In the meantime, cover yang sepatotnya. Macam leher tu, ada yang boley je nampak. Sebab kalo da upload ke youtube fuhh tu bermakna dah public la tu, worldwide boley tengok. It's not a jealousy comment instead of anggaplah komen yang membina hehe. Kata orang kalo nak berjaya kenalah terima kritikan dengan ikhlas dan senang hati, kan ? =) 



Thanks to cik Google =)


Eh okeilah, nak buat tutorial tudung bawal pulak ni. Haha, bye !



P dot s :
:: Kagum dengan korang yang boley buat tutorial and upload to youtube. Tu bermakna tahap konfiden level korang tinggi. Hebakkk lah =)



TAPI-----
TAPI-----------


TAPI---------------












LAAAAAAGIIII.......



:: kagum dengan muslimah yang boley create tutorial to the right way in wearing hijab especially cover yang sepatotnya. Kan elok kan camtu. Tapi tapi kalo kagum je tak jadi apa2 kan huhu. Entry peringatan pada diri saya juga =) kalo terasa harap dimaafkan.

4 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...