Giveaway yang Sangat Berbaloi !

Tuesday, December 13, 2011

Assalamualaikum...


Short update. Jom join GA dari PenaMaya. Bermanfaat sangat GA nya, simple yet berbaloi. Sangat sangat sangat berbaloi, seriously !.


GA ni dibuat sekali setiap bulan, tapi depends jugakla kot pada penulis tersebut. Joinlah, kot2 ada rezekii korang. Mana tahu kan =). In short, GA ni berkenaan perkongsian ilmu. Bagoskan ^___^.. Penulis akan tanya korang soalan then korang jawablah berdasarkan apa yang korang tahu. Haa, dari situ korang dah kongsi ilmu dengan orang laen. Kan bagos, bermanfaat. Semua orang boley tahu kita punya pendapat even biarlah pendapat biasa biasa je pon. Takyah malu, kan kita semua belajar dan akan sentiasa melalui proses pembelajaran dari masa ke semasa. Yang penting niat kita tu =). 


Then 3 orang penkomen terawal akan dipilih, err senang2 korang bacala eyh syarat dia. Sangat simple. GA yang paaaling simple saya pernah tahu yet sangatlah berbaloi untuk ikut serta sebab berkaitan dengan ilmu..Rugi tak join, serious cakap.

Right now pon ada buat GA, bolehla nak join. Masok je kat sini ! Tapi GA yang ni laen sikit. Baca je la ye and benda ni actually depends jugak pada rezeki. Kalo tak dapat pon boley je cuba len kali, kan ^^. Tak salah mencuba dan kalau tak sempat pon tak salah jugakkan kalau kita berkongsi ilmu. Komen je apa yang korang tahu. It's a good thing... =)


Jom join ramai ramai hehe. Let's spread your knowledge !


Semoga usaha beliau sentiasa mendapat rahmatNya... Terima kasih.

3 comments:

Hanis MY said...

goodluck!

p/s: bukan bday kak nis tapi bday kak as yang kak nis mention dalam entri tu...

Unknown said...

aku da lame xjoin GA dgn contest sbb da lame xupdate..hehe

caliph shuriken said...

gud luck sakura hime ^^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...